brudnyhary napisał/a:
koledzy ja też zamierzam się wybrać do kalisza ale musicie mnie w jakis sposób przytulić do siebie bo u mnie bardzo krucho z kaską
No przecież wiesz, że bez Ciebie nie pojedziemy.
no przecież wiesz że bez blu szczały nie pojedziemy.
ps. brudnyhary, umówimy się tak jak ostatnio na sosnovcu.
Witam mam pytanie zwłaszcza do posiadaczy takiego modelu którzy zwiększali ilość koni, jak najlepiej to zrobić zmienić wtryski, potem wirus? Tak żeby miała te 110km (bo taką miałem poprzednio). I czy zwiększenie mocy wpłynie na zmniejszenie spalania ( poprzednia 110KM paliła mi mniej i to przy żywszej jeździe)
Jaki to koszt zrobienia porządnie i najlepiej gdzieś we Wrocławiu.
I czy nie ma to wpływu na szybsze zużycie części np. sprzęgła, bo z tego co czytałem ALH ma jakieś słabsze?
Za odpowiedzi i porady dziękuję.
Żeby z ALH wykrzesać 110 KM należy włożyć wtryskiwacze od ASV i to powinno wystarczyć.
Jak zapodasz lightowego wiruska,powinieneś uzyskać ok.140 KM/310 Nm.Spalanie spadnie ,a jazda będzie przyjemniejsza.
Przy normalnej jeździe,bez "strzelania ze sprzęgła" i tym podobnym wyskokom sprzęgło wytrzyma bez problemu.
Podjedź tu:http://www.dynosoft.pl/ i wszystkiego się dowiesz.
Aby uzyskać te 110 KM nie trzeba wcale ruszać wtrysków - sam program wystarczy.
Jeśli zaś dasz wtryski to one same nic nie zrobią bez korekty programu - więc i tak robisz program.
Jeśli nie masz zamiaru mocniej żyłować to nie ruszaj wtrysków.
PS - miałem ten sam problem - teraz zbieram wolne drobne na program - tyle mi wystarczy
Była O1 kombi ALH++ 150/340
Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200
Aby uzyskać te 110 KM nie trzeba wcale ruszać wtrysków - sam program wystarczy.
Jeśli zaś dasz wtryski to one same nic nie zrobią bez korekty programu - więc i tak robisz program.
Jeśli nie masz zamiaru mocniej żyłować to nie ruszaj wtrysków.
PS - miałem ten sam problem - teraz zbieram wolne drobne na program - tyle mi wystarczy
Zadzwoniłem jeszcze do firmy DYNOSOFT ( znanej z forum) powiedzieli że wtrysków nie trzeba zmieniać bo wersja ALM ma wtryski z szeroką dziurą czy coś takiego. I powinno wyjść 115-120KM koszt 1200zł .
Dlatego chchiałbym poznać opinie kogoś kto ma taki silnik i podkręcał.
kolega zloto w ALH zmienił wtryski, wystroił, ma 140/300 i wszystko w tyle, zmienianie tylko jednej z tych rzeczy to półśrodek, standardowa modyfikacja.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Powiem tak starczy mi do 120 km 140 nie potrzebuje, czyli teraz nie wiem czy san chip wystarczy a raczej czy będzie "lepszy" mniej ingerencji. Co lepsze dla silnika?
Czasem tylko po zmianie samych wtryskow na 216tki robi sie z alh 120KM wiec jaki jest sens programu ;P A po programie jest to samo co ze 110tkami i programem czyli okolice 140KM.
Zamieszczone przez giiiienek
powiedzieli że wtrysków nie trzeba zmieniać bo wersja ALM ma wtryski z szeroką dziurą czy coś takiego.
No jesli .185 jest szeroka to .216 jest chyba na przestrzal, a 260 race to studnia bez dna :lol: :wink:
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
ogólnie rzecz ujmując założenie wtrysków z ASV do ALH (oprócz wydania kilku setek z kieszeni) nie powinno miec zadnego wpływu na sprzęgło, silnik, zużycie turbo, (przy normalnej jeżdzie), przebieg tez nie ma wiekszego znaczenia jesli wszystko ładnie śmiga, no i wylądujemy może około 120km, 110 to juz napewno bez programu ?
giiiienek jak ruszysz w tym temacie to napisz co i jak zrobiłeś.
Myślę że zrobię tylko sam program powinno wyjść 115-120KM tak mi polecono w firmie w której mam zamiar zrobić Dynosoft.
I tak mi polecił mechanik który mi robi wszystkie naprawy.
Pluł ale tylko wtedy kiedy będę chciał jeszcze zwiększyć moc.
I tak jak pisałem starczy mi 115-120KM i czy w takim przypadku lepiej robić same wtryski czy chip? TO już nie te czasy kiedy tylko moc się liczyła (dziecko w drodze) a i tak zawszę ktoś sie znajdzie na drodze z mocniejszym silnikiem.
Jesli bym chciał wiecej koni to bym sobie kupił Mustanga GT 400KM jak mój kuzyn, tylko że pali troszkę więcej.
Jeśli jesteś pewien, że 120 KM Ci wystarczy to wybrał bym tańsze rozwiązanie.
Ale mając żonę i 2-kę dzieci oraz 160 KM muszę Ci powiedzieć, że czasem więcej KM by się zdało
Jeśli jesteś pewien, że 120 KM Ci wystarczy to wybrał bym tańsze rozwiązanie.
no wiec jeżeli oba rozwiazania dają podobne efekty to może lepiej wybrac niekoniecznie tańsze, ale lepsze dla autka może ktoś wskaże po prostu pozycja A (same wtryski) czy B (sam program), które rozwiązanie lepsze dla auta?
Komentarz